Centuri Direkt

Centuri Direkt är en molntjänst som ger tillgång till samtliga funktioner i Centuri. Sätt upp ett ledningssystem med dokument-, ärende-, avvikelse- och avtalshantering utan att ansvara för installation och drift.

Jag har erfarenhet av Centuri sedan många år tillbaka. Systemet hjälper oss att hålla ordning och reda på dokumenten i vårt ledingssystem och passar företag och organisationer oavsett om man arbetar i en stor eller liten verksamhet.

Anna-Lena Östensson, Kvalitetschef,

Fåddman AB

Det här ingår i Centuri Direkt

Systemdrift

Vi tillhandahåller systemet som en tjänst över internet, vilket inkluderar serverdrift, licenser för databas och operativsystem, övervakning och backup.

Uppgraderingsgaranti

Vilket ger er rätt att alltid köra senaste versionen av Centuri.

Support

Obegränsad support via e-post och telefon. Problemlösning inleds omedelbart när ett larm eller information nått våra supportkanaler. Problemet hanteras av en tekniker som inleder operativt arbete i systemet.

Övervakning

Driftmiljön övervakas dygnet runt och ansvarar för att viktiga fel fångas upp samt att larmkod eskaleras till rätt person för åtgärdshantering. Vi använder oss av marknadsledande och beprövade verktyg vid implementering och drift för systemövervakningen vilket ger er en solid grund att stå på när fel inträffar. Samtliga vitala processer tillhörande operativsystem och serversystem övervakas. Processövervakning kan kompletteras med tjänsteövervakning så att affärsfunktioner kan kontrolleras och verifieras.

Dokumenthantering

Centuri Direkt Dokumenthantering är en heltäckande lösning som hanterar både verksamhetsstyrande och redovisande information, till exempel rutiner, instruktioner, blanketter, protokoll och PM.

Avvikelsehantering

Med Centuri Direkt Avvikelsehantering blir det enkelt att rapportera, återkoppla, söka och identifiera problemområden – kort sagt bedriva ett systematiskt förbättringsarbete. Det gör det möjligt att hantera olika typer av ärenden eller flöden i en organisation som exempelvis rapportering av avvikelser, reklamationer, förbättringsförslag och tillbud/olyckor.

Avtalshantering

Med Centuri Direkt Avtalshantering kan alla avtal samlas på ett ställe. Avtalshanteringen har stöd för att hantera såväl internt upprättade avtal som scannade avtal från till exempel leverantörer. Enkla och kraftfulla funktioner för hantering och bevakning av enskilda avtal.

Tack för ditt meddelande, vi kontaktar dig inom kort!
Boka webbdemo:

Boka webbdemo idag så kommer du förstå styrkan med Centuri

Boka demo här Eller kontakta oss