Centuri Support

Centuri supporttjänst drivs i enlighet med vår supportprocess. Supporttjänsten är tillgänglig helgfria vardagar kl. 08:00 – 17:00. Våra kunder initierar supportärenden efter eget val via e-post eller telefon. Supporttjänsten hanterar såväl användarsupport som felanmälningar avseende systemet.

Centuri är ryggraden i Reproduktionsmedicins kvalitetsarbete, det hjälper oss att hålla ordning på vardagen. Skulle vi få problem finns ju dessutom ett utmärkt support med mycket tillmötesgående personal.

Lena Hyberg, IT- och kvalitetssamordnare,

Reproduktionsmedicin, Karolinska Universitetssjukhuset

Vilka är vi som arbetar med support?

De som arbetar med teknisk support är samma personer som arbetar med produktutveckling av Centuri. Därmed hanteras support av de medarbetare som kan produkten bäst, vilket gör att supportfrågor löses snabbast möjliga. Det innebär också att våra systemutvecklare vet att de kommer att få ta ansvar för den produkt de själva utvecklar. Supporttjänsten är organiserad i first och second line support enligt ett roterande schema. Vi är speciellt stolta över att vår supporttjänst får högsta betyg av våra kunder.

Behöver du hjälp med din Centuri installation?

Skicka ett mejl till oss på supporten på: support@centuri.se Vi behandlar ditt ärende och återkopplar till dig så fort vi kan. Behöver vi eventuellt komma åt ert system så gör vi det via fjärrstyrning enligt nedan. Se till att alltid ha ditt kundnummer eller licensnummer till hands när du kontaktar Centuri support.

Centuri Supportprogram

Med Centuri Supportprogram* kan du få fjärrhjälp direkt av oss.  Vi kan då koppla upp oss mot din dator och hjälpa till med till exempel installationsproblem eller andra tekniska detaljer. Det kräver ingen installation och uppkoppling kan endast ske när programmet körs och med den unika kod som skapas när du startar det. Uppkopplingen avbryts direkt när programmet avslutas.

Så här gör du:

1. Klicka på ikonen för Team Viewer” nedan.
2. Välj ”kör”.
3. Kontakta Centuri support, telefon 08-545 516 40 (val 1).
4. Ange ID och lösenord som visas till Centuri support.


TeamViewer för fjärrsupport

Fjärrsupport

 

* Centuri supportprogram är programvara levererad av TeamViewer, www.teamviewer.com

Tack för ditt meddelande, vi kontaktar dig inom kort!
Boka webbdemo:

Boka webbdemo idag så kommer du förstå styrkan med Centuri

Boka demo här Eller kontakta oss